Saturday, October 23, 2010

BILA MALAM MENJELMA~~~

tengok entry pun dah taw cm scary je kn kn....hehehehe...bukan pe.....sejak 2 3 mejak ni...time malam nak tido tu mesti bila dah tutup lampu nek atas katil tapi mata xbley nak lelap...dah la esok nak keja....memang susah tul nak tido...otak ni macam2 dok fikir.........kadang2 tu bley smp termimpi2 pulak...tapi malam ni tido lambat sebab esok x keja...bley la kan...hihihii.....

memang semua orang camne ke erk???

tolong la kalau sapa2 ada cara bagi bley tido dengan nyenyak dan tenteram......iskiskisk..(buat sedey konon menangih simpati... ;p)

No comments:

Post a Comment