Sunday, March 20, 2011

PRE-WEDDING

sebelum ni ada ada buat entry pasal pre-wedding ida ni....boley click sini

sekarang ida nak tunjuk gambar yang dah ida dapat dari arry...wahhh...sangat teruja taw.....ida dapat pe yang ida nak n lebih hebat lagi...thnx arry....hasil karya arry sangat la awesome.....

ida nak jugak berkongsi dengan semua...aritu letak yang blur-blur jer kan....ni ida bagi yang terang lagi jelas...hihiihi......bila tengok balik gambar-gambar ni rasa cam bahagia sangat....cewahhh.....  =D


photographer : azzahary
talent : amir & ida
location : padang kota lama, penang

bunga yang jadi props ida aritu tu pun masih tersimpan rapi dalam almari...buat kenangan...  =D

5 comments:

  1. comel :)
    jelessss i x buat pon lg pre-wedding :(

    ReplyDelete
  2. padangkota lama....nice place to dine n amik gambar.....ai like your pre wed pics...!! ai tak de pre wed pon..hehehe

    ReplyDelete
  3. sweet nye..romantik..ade rose2 petals

    ReplyDelete