Friday, March 18, 2011

1 WEEK

 

seminggu je lagi ni.....i can't waittttt..!!!!!!

xsabar memang xsabar tapi makin dekat nak majlis makin macam-macam benda yang jadi..banyak sangat dugaan yang mendatang ni....

perkara yang paling best berlaku ialah......baju kawen ida xsiap lagi.....yaa......BAJU KAWEN X SIAP LAGI...!!!!! gila betul....dengar-dengar rasa cam nak meletup kat situ je...ada gila nak kawen lagi seminggu baju nak buat kawen x siap....jawap nya kawen pakai t-shirt n jeans je la nanti... 

waarrrggghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh..tekanan.......
fuh...fuh....sabar-sabar...bertenang...abg zam janji ahad ni baju siap...klu xsiap jugak....isnin ida g bakor kedai dia....tunggu je la nanti......sabar lama dah ni...geram tul la...........

5 comments:

  1. dear, semoga selamat semuanya ye..

    Congrats in advance. hehe :)

    ReplyDelete
  2. sabar ye :)..semoga semuanya berjalan lancar.

    ReplyDelete
  3. dear...sabar2....
    bawak2 bertenang k... tarik nafas dalam2 n hembus slow2.ok....
    insyaallah semua akan ok...

    ReplyDelete
  4. insya-Allah siap tu... bawak bertenang....

    ReplyDelete
  5. thnx semua......ida akan tenang setenang tenang nya....nampak sangat kan tenang ida tu....doakan semua berjalan lancar k....love u'olls......mmmuuaaxx*

    ReplyDelete