Monday, April 18, 2011

DOORGIFT FOR KIDS

doorfift untuk orang dewasa dah diceritai sudah sebelum ini ya ibuk-ibuk...kali ini untuk anak-anak kecil pulak....(ambik mood cakap indonesia, untuk persiapaan bulan depan...hehehehe)

untuk kanak-kanak semestinya gula-gula la yang jadi pilihan ida.....juz masuk kan dalam karung organza tu je....budak-budak ni bukan nak kira bekas macam mana...yang penting isi dia je kan....hihi

gula-gula ida beli kat kedai yang sama ida beli asam...harga borong dan semestinya murah.....


gula-gula chewy ada 3 perisa...rasa macam fruitale...juz ni murah ckit...

duit siling asam....lama dah xjumpa asam ni....

3 comments:

  1. betol tu, budak2 bkn kire rupa bekas tu camne...hehe

    waaaa i suka sgt duit syiling asam tu *org besa nk boley??? kekeke*

    ReplyDelete
  2. memana pun...abes kenduri je tengok banyak pulak karung organza tu kat bawah meja....selamat la murah jer..klu beli yang mahal-mahal mesti sakit ati jer...hihihii

    boley...boley...boley...sebab tengah masukkan asam tu dalam karung sambil tu masukkan gak dalam mulut sama...bak kata membungkus sambil mengunyah..hehhehe

    ReplyDelete