Friday, April 22, 2011

TQ STICKER

TQ sticker ni ida buat untuk ditampal kat muka depan surah yassin...surah yassin ni ida nak bagi untuk kumpulan marhaban....

muka surat depan yassin ni ada tulis IKHLAS DARIPADA.....kalau nak biarkan kosong cam kosong sangat pulak....kalau nak tulis satu-satu maw tercabut tangan ni...walau pun 50pcs jer tapi saja buat teruk kan....mula-mula decide nak buat rubber stamp jer....cop jer atas tu...senang

tapi bila ida dengan mak ayah g jalan-jalan kat JAYA JUSCO BANDAR PERDA...terjumpa la kiosk buat sticker TQ ni....bila tengok harga rasa cam berpatutan jer so tanpa berfikir panjang terus nak buat....kemas dan mudah...hihiii

boleh pilih sendiri font n susunan yang kita suka

pelbagai jenis warna nak saiz kita boleh pilih untuk sticker ni...

harga yang berpatutan

hanya beberapa minit ja diperlukkan untuk siapkan sticker ni.....cepatttt
Tara.....Hasil yang kemas n cantik.....

2 comments: