Thursday, November 25, 2010

SEDAP...~~~

aiiii
entry kali ni juz nak tunjuk yg ida ni walaupun x berapa nak pandai masak tapi pandai jugak buat cupcake..

sedap taw...betul ni....hanya dengan percubaan pertama, ida berjaya membuat cupcake yang enak..mesti la kan sendiri buat, sendiri la yang puji (nek lif tekan butang sendiri..hehehhe)..tak sangka betul ada jugak bakat terpendam selama ni...tapi buat masa ni sebarang tempahan tidak diterima (macam la ada orang nak order..perasantan bley..)

 resepi wajib ada...
mixer xjumpa plak so kacau pakai tangan jer la....
 bancuhan cair tahap gaban....mcm x jd jer ni....
 tempoh bakar 20 minit...minit ke-15 still xnek lagi cupcake ida ni...hishhhhh
 akhirnya....menjadi jugak....
 taraaaa.....siap deco-deco lagi....i likeeee....

No comments:

Post a Comment