Saturday, November 13, 2010

TUDUNG TUNANG

morning....!!!

awal la pulak bangun di ari minggu ni..tapi kena la praktik kan dari awal kan...mana la taw nanti kawen dok umah mentua so bagus untuk membangunkan diri seawal mungkin...hihiihihi

semalam sebelum tido tiba-tiba pulak teringat baju tunang dah hantar outer tapi tudung belum taw lagi nak pakai cam mana...so pagi ni terus buka google n cari tudung yang bersesuaian dengan tema moroccan yang ida nak buat untuk majlis tunang nanti...

sebut jer pasal tema moroccan ni en google terus bagi yang ala-ala purdah tu...cantik jugak kan...

 banyak lagi koleksi tudung kat sini


comel jugak kan....





ni yang paling simple


sangat cantik tapi amat x sesuai...hihihihii

sangat suka yang ada "gedik-gedik" kat atas kepala tu tapi xmo la tudung tu menampakan muka ida bulat yang memang hakikatnya sedia bulat..huhuhu..n yang penting nak la purdah tu...cantik kan...tapi cam segan pulak nak pakai nanti...(-_-")



No comments:

Post a Comment