Sunday, December 12, 2010

DIY HANTARAN

aiiiii......

entry kali ni juz nak bagi taw kat seluruh dunia yang hantaran tunang ida DIY okey...dengan bantuan kakak ipar yang otak memang kreatif tahap gaban.....thnx kak ina....

barang untuk bekas hantaran semua dah siap dibeli...bajet untuk bekas hantaran ni pun xde la banyak sangat...kira balang tu beli kat kedai RM5...plus minus bunga n renda-renda tu...1 bekas hantaran x lebey dari RM20..ok la gak kan dari nak minta upah mau auntie kat kedai bunga tu ambik 1 bekas RM30...kira dah jimat dah kat situ....



alhamdulilah...hampir 50% siap...nanti ida buat entry penuh bila semua hantaran ida dah siap...nantikan kemunculannya...heheheh

No comments:

Post a Comment