Saturday, December 25, 2010

WEIRD........AWESOME

aiii....


kenapa pulak dengan tajuk entry tu kan...memang pelikk...hehehe


sebelum ni ida ada entry pasal baju tunang ini, nak tengok bley kat sini 


ida pun hantar kecikan n tambah manik...ida pun 1 kan suruh tukang jahit tu tambah manik yang biar kasi nampak manik tu...datang2 tengok...hambik kau sekali kaler biru...kuning kunyit + biru...memang nampak sangat la.....1st tengok memang pelik gila...sekali lagi ida rasa sangat kaciwa......maw x maw kena ambik jugak la kan....sebab malas nak panjang2kan citer...


ida pun bawak la g kat abg zam..kot2 dia ada cadangan len kan...tunjuk kat abg zam, abg zam cakap cantik...ahhh???cantik ker....pelik tul taste vendor ni kan....tapi memang pasrah jugak la....


lepas tengok baju ida dipadankan dengan tudung n veil yang abg zam cari...ida macam berpuas ati sangat...sangat kena di mata ida....n ramai jugak la yang cakap cantik...hehehehe....so bab baju ida sangat berpuas ati......  =D

bley nampak x manik kat baju tu dengan veil kat tudung...cantik kan.....perasan la pulak...  =D


* moral yang ida dapat untuk kali ni ialah kena redha apa yang terjadi sebab setiap benda yang berlaku pasti ada hikmah nya...insyallah.....

No comments:

Post a Comment