Friday, February 25, 2011

WINK * WINK*


sayang...sayang...sekalian....sila la tengok banner ida di atas....lagi sebulan jer lagi ida nak kawen....best...best....dah x sabar dah ni....gedix boleh..hahahaha...ida sedang menghitung ari jer ni....rasa macam lambat jer nak sampai tarikh tu kan...mana x nye...dok umah xbuat per...rasa cam sehari tu lama sangat.....hihihihi

perasaan ketika ini sangat la berdebar-debar....gedix nak kawen tapi banyak juga benda yang nak di settle kan ni....adoiii....tenang...tenang....hope benda yang sepatutnya siap, ida akan usaha bagi siap jugak....doakan semoga apa yang ida impikan tercapai k....muaxx**

No comments:

Post a Comment