Wednesday, January 19, 2011

K.A.K.I

sebelum ni dah pernah tengok la pasal tampal-tampal kaki ni tapi xrasa pun nak pakai kan sebab cam rasa xperlu sangat pun....tapi lepas member opis promote benda alah ni dan niat sebenar pun juz nak tolong member majukan bisnes dia kan...dulu time ida jual kerongsang kat opis dia yang dulu beli so ni cam nak balas balik la pembelian dia kan...cam tu la...sapa lagi nak tolong kawan-kawan kalau bukan kawan sendiri kan...hehehe

ida pun mula-mula beli untuk mak ida jer pun, tapi ida pun cam rasa gatal nak mengetest jugak kan...malam sebelum tido ida pun tampal la kat tapak kaki ida ni...bangun pagi jer rasa sangat la bertenaga n fresh sangat..xder la bangun pagi mengelamun dulu macam selalu kan....

bila tanggalkan tampal kaki tu tengok...mak aiii....hitam nye....nampak sangat banyak nye toksin kat dalam badan ida ni...rasa cam puas jer tengok hitam-hitam tu keluar....so lepas ni kena pakai sampai la hitam-hitam tu hilang....mana la taw dengan izin ALLAH badan ida akan sentiasa segar n bertenaga untuk ida buat persiapan yang makin lama menstresskan diri ku ini.....(sambil tarik nafas panjang-panjang)....fffuuuhhhhhhhhhhhhhhh
keadaan sebelum di tampal
keadaan semasa
keadaan selepas....itu lah toksin-toksin yang telah dikeluarkan

No comments:

Post a Comment